Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Вынікі ўкаранення інфармацыйных сістэм

17 сакавіка 2015

У 2014 годзе на Гомельскім аддзяленні чыгункі праводзілася сур'езная работа па эксплуатацыі і ўкараненні інфармацыйных сістэм на станцыях і прадпрыемствах аддзялення чыгункі.

Інфармацыйна-вылічальны цэнтр Гомельскага аддзялення чыгункі правеў шэраг работ, накіраваных на цэнтралізацыю вылічальных магутнасцей, павышэнне надзейнасці работы сетак перадачы дадзеных і павышэнне хуткасці перадачы дадзеных паміж станцыямі і прадпрыемствамі аддзялення чыгункі.

Так, падключэнне станцыі Жыткавічы да опорнага вузла Адзінай сістэмы перадачы дадзеных станцыі Калінкавічы па каналах Е1 (оптавалакно) дазволіла адмовіцца ад выкарыстання сервера аўтаматызаванай Сістэмы падрыхтоўкі дакументаў на станцыі Жыткавічы. Аналагічныя работы былі праведзены з серверам сістэмы аўтаматызаванай падрыхтоўкі дакументаў па станцыі Буда-Кашалёўская шляхам цэнтралізацыі вылічальных рэсурсаў ў цэнтр апрацоўкі дадзеных станцыі Жлобін. На пляцоўку цэнтра апрацоўкі дадзеных Жлобін пераехаў і сервер Аўтаматызаванай сістэмы кіравання станцыяй (АСКС) Жлобін, вызваліўшы пры гэтым фізічны сервер.
Былі праведзены і іншыя работы па аптымізацыі сеткавай інфраструктуры. Працоўныя месцы станцыі Сверкава пераключылі на выкарыстанне інфармацыйных рэсурсаў РІС Жлобінскага вузла. Былі падключаны дадатковыя каналы перадачы дадзеных па станцыі Барбароў, што дазволіла істотна павялічыць надзейнасць перадачы дадзеных ад інфармацыйных сістэм станцыі Барбароў.
Адбылося ўкараненне АСКС на станцыі Рэчыца, АСКС рэгіена — на станцыях Навабеліцкая, Касцюкоўка, Рагачоў, Сверкава, Буда-Кошалёўская, што дазволіла аўтаматызаваць тэхналагічныя працэсы па апрацоўцы вагонапатокаў на названых станцыях. Эксплуатацыя аўтаматызаванай Сістэмы падрыхтоўкі дакументаў на грузавых станцыях аддзялення дазваляе аўтаматызаваць работу па фарміраванні электроннага дакумента на перавозку і дае магчымасць пераходу ў перспектыве на новую тэхналогію ў афармленні перавозачнага дакумента без выкарыстання папяровых носьбітаў.

У доследную эксплуатацыю на палігоне Беларускай чыгункі і ў прамысловую эксплуатацыю на Гомельскім аддзяленні ўкаранілі аўтаматызаваную сістэму «Метролаг», распрацавана і ўкараняецца на Беларускай чыгунцы інфармацыйная сістэма «Кантроль стану прамысловай бяспекі" (на Гомельскім аддзяленні чыгункі эксплуатуецца ў прамысловым рэжыме).

Распрацавана і ўведзена ў прамысловую эксплуатацыю на аддзяленні чыгункі Аўтаматызаваная сістэма ўліку патрабаванняў па ахове навакольнага асяроддзя. Падрыхтавана да папярэдніх выпрабаванняў Аўтаматызаваная сістэма вядзення дакументацыі па праектаванні і будаўніцтве (АС ОКС), укараненне якой у 2015 годзе дазволіць стварыць адзіную базу дадзеных дакументацыі па будаўнічых аб'ектах, а таксама дазволіць кантраляваць стан аб'екта ў працэсе праектавання і будаўніцтва.
Укараненне пакета прыкладных праграм «Канцлер» на адасобленых структурных падраздзяленнях дазволіла стварыць сістэму ўласнага электроннага дакументазвароту прадпрыемства, павысіць прадукцыйнасць працы, скараціўшы час на абмен і работу з дакументамі, а таксама аўтаматызаваць кантроль за выканаўчай дысцыплінай і павысіць яго якасць. Работы па пераводзе справаводства Гомельскага аддзялення чыгункі на тэхналогію без выкарыстання папяровых носьбітаў працягваюцца і ў гэтым годзе.

Да спісу навін за 2015 год