Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Вакзал станцыі Гомель

Начальнік вакзала
Пракоф´еў Вячаслаў Анатольевiч

Намеснік начальніка вакзала
Білык Таццяна Акундінаўна

Галоўны інжынер
Шурханаў Ігар Анатольевіч

Галоўны бухгалтар
Старцава Іна Аляксандраўна

Кантактная інфармацыя:
Тел.: (+375 232) 95-22-53
Факс: (+375 232) 34 40 34
E-mail: lvok@nod.gomel.by

Асноўныя напрамкі дзейнасці: паслугі пасажырам пасля прыбыцця і да адпраўлення цягніка.

Паслугі.
1.Паслугі па продажы праязных дакументаў:

  • афармленне праязных дакументаў на праезд «туды», «назад» і ад іншай станцыі за 45 сутак да адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах;
  •  дастаўка білетаў дахаты, на прадпрыемства ў межах горада;
  • прыём і афармленне групавых заявак за наяўны і безнаяўны разлік;
  • пераафармленне білетаў у дзень адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах;
  • афармленне звароту плацяжоў за нявыкарыстаны праязны або перавозачны дакумент;
  • браніраванне месц па тэлефоне, электроннай почце  і праз сетку Інтэрнэт з наступным выкупам у касах вакзала на працягу 2-х сутак;
  • афармленне праезду за наяўны, безнаяўны разлік і па банкаўскіх пласцікавых картках;
  • продаж праязных дакументаў у прыгарадных зносінах  «туды» і «назад»,  «ад іншай станцыі», «туды-назад» за 10 сутак да адпраўлення;
  • продаж абанементных прыгарадных білетаў «на прад’яўніка», «рабочага дня» на 1, 2, 3, 4, 6 месяцаў і 1 год, дэкадных білетаў і абанементных білетаў «выхаднога дня» за 30 сутак да адпраўлення;
  • продаж прыгарадных праязных дакументаў у дызель-цягніках раз’язнымі білетнымі касірамі;
  • афармленне праезду ў зносінах з дзяржавамі далёкага замежжа за 60 сутак да адпраўлення цягніка;
  • паслугі па афармленні страхавання пасажыраў;
  • заказ білетаў праз глабальную камп’ютарную сетку Інтэрнэт па банкаўскіх пласцікавых картках.

2.Паслугі камеры захавання:

  • паслугі аўтаматычнай камеры захавання;
  • паслугі стацыянарнай камеры захавання;
  • захаванне забытых рэчаў;

 3.Паслугі багажнага аддзялення:

  • афармленне перавозачных дакументаў на перавозку багажу (грузабагажу);
  • папярэдні прыём багажу;
  • уведамленне кліента аб прыбыцці багажу па тэлефоне, почце, тэлеграфе;
  • узважванне багажу або грузабагажу;
  • захаванне багажу;
  • карыстанне багажнымі каляскамі;
  • прадастаўленне бірак;
  • пагрузка (разгрузка) багажу або грузобагажу на (з) транспарт кліента;
  • дастаўка багажу або  грузобагажу ў (з) багажнага аддзялення.

4.Іншыя паслугі:

  • пражыванне ў пакоях адпачынку;
  • паслугі платнай залы чакання;
  • даведачна-інфармацыйныя паслугі па тэлефоне;
  • даведачна-інфармацыйныя паслугі праз даведачнае бюро і білетныя касы;
  • аб’ява па вакзальным радыё.