Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language

Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Вакзал станцыі Гомель

Вакзал станцыі Гомель

Начальнік вакзала:

Пракоф׳еў Вячаслаў Анатольевiч 

Намеснік начальніка вакзала



Галоўны інжынер

Шурханаў Ігар Анатолевіч

Галоўны бухгалтар

Старцава Іна Аляксандраўна

Кантактная інфармацыя:

Тэл.: (+375 232) 95-22-53

Факс: (+375 232) 34-40-34

E-mail:  lvok@nod.gomel.by

 Юрыдычны адрас:

246017, Рэспубліка Беларусь, г.Гомель, пл. Прывакзальная, 3

Асноўныя напрамкі дзейнасці:
 

Паслугі пасажырам пасля прыбыцця і да адпраўлення цягніка.

  Паслугі:

 1.Паслугі па продажы праязных дакументаў

  •  Афармленне праязных дакументаў на праезд «туды», «назад» і ад іншай станцыі за 45 сутак да адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах.
  • Прыём і афармленне групавых заявак за наяўны і безнаяўны разлік.
  • Пераафармленне білетаў у дзень адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах.
  • Афармленне звароту плацяжоў за нявыкарыстаны праязны або перавозачны дакумент.
  • Афармленне праезду за наяўны, безнаяўны разлiк i на банкаўскiх пласцiкавых картках.   
  • Продаж праязных дакументаў у прыгарадных зносінах  «туды» і «назад»,  «ад іншай станцыі», «туды-назад» за 10 сутак да адпраўлення.
  •  Продаж абанементных прыгарадных білетаў «на прад’яўніка», «рабочага дня» на 1, 2, 3, 4, 6 месяцаў і 1 год, дэкадных білетаў і абанементных білетаў «выхаднога дня» за 30 сутак да адпраўлення.
  •  Продаж прыгарадных праязных дакументаў у цягнiках бiлетнымi касiрамi (раз׳язнымi).
  •  Афармленне праезду ў зносінах з дзяржавамі далёкага замежжа за 60 сутак да адпраўлення цягніка. 

 2.Паслугі камеры захавання.

  •  Паслугі аўтаматычнай камеры захавання.
  •  Паслугі стацыянарнай камеры захавання.
  • Захаванне забытых рэчаў.


 3. Паслугі багажнага аддзялення.

  •  Афармленне перавозачных дакументаў на перавозку багажу (грузабагажу).
  •  Папярэдні прыём багажу.
  •  Уведамленне кліента аб прыбыцці багажу па тэлефоне, почце, тэлеграфе.
  •  Узважванне багажу або грузабагажу.
  •  Захаванне багажу.
  •  Карыстанне багажнымі каляскамі.
  •  Прадастаўленне бірак.
  •  Пагрузка ( разгрузка ) багажу або грузобагажу  на (з)  транспарт кліента.
  •  Дастаўка багажу або  грузобагажу ў (з) багажнага аддзялення.


 4. Іншыя паслугі.

  •  Пражыванне ў пакоях адпачынку.
  •  Даведачна-інфармацыйныя паслугі праз даведачнае бюро і білетныя касы.
  •  Аб’ява па вакзальным радыё.