Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Вакзал станцыі Гомель

Вакзал станцыі Гомель

Начальнік вакзала:

Сушынскі Віталь Валянцінавіч

Намеснік начальніка вакзала

Білык Таццяна Акундінаўна

Галоўны інжынер

Шурханаў Ігар Анатолевіч

Галоўны бухгалтар

Старцава Іна Аляксандраўна

Кантактная інфармацыя:

Тэл.: (+375 232) 95-22-53

Факс: (+375 232) 71-40-34

E-mail:  

zakaz@mail.gomel.by lvok@nod.gomel.by

 Юрыдычны адрас:

246017, Рэспубліка Беларусь, г.Гомель, Прывакзальная плошча, 3

Асноўныя напрамкі дзейнасці:
 

Паслугі пасажырам пасля прыбыцця і да адпраўлення цягніка.

  Паслугі:

 1.Паслугі па продажы праязных дакументаў

  •  Афармленне праязных дакументаў на праезд «туды», «назад» і ад іншай станцыі за 45 сутак да адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах.
  •  Дастаўка білетаў дахаты, на прадпрыемства ў межах горада.
  •  Прыём і афармленне групавых заявак за наяўны і безнаяўны разлік.
  •  Пераафармленне білетаў у дзень адпраўлення цягніка ў міжнародных і ўнутрырэспубліканскіх зносінах.
  •  Афармленне звароту плацяжоў за нявыкарыстаны праязны або перавозачны дакумент.
  •  Браніраванне месц па тэлефоне, электроннай почце  і праз сетку Інтэрнэт з наступным выкупам у касах вакзала на працягу  2-х сутак.
  •  Афармленне праезду за наяўны, безнаяўны разлік і па банкаўскіх пласцікавых картках.
  •  Продаж праязных дакументаў у прыгарадных зносінах  «туды» і «назад»,  «ад іншай станцыі», «туды-назад» за 10 сутак да адпраўлення.
  •  Продаж абанементных прыгарадных білетаў «на прад’яўніка», «рабочага дня» на 1, 2, 3, 4, 6 месяцаў і 1 год, дэкадных білетаў і абанементных білетаў «выхаднога дня» за 30 сутак да адпраўлення.
  •  Продаж прыгарадных праязных дакументаў у дызель-цягніках раз’язнымі білетнымі касірамі.
  •  Афармленне праезду ў зносінах з дзяржавамі далёкага замежжа за 60 сутак да адпраўлення цягніка.
  •  Паслугі па афармленні страхавання пасажыраў.
  • Заказ білетаў праз глабальную камп’ютарную сетку Інтэрнэт па банкаўскіх пласцікавых картках.

 

 

2.Паслугі камеры захавання.

  •  Паслугі аўтаматычнай камеры захавання.
  •  Паслугі стацыянарнай камеры захавання.
  • Захаванне забытых рэчаў.


 3. Паслугі багажнага аддзялення.

  •  Афармленне перавозачных дакументаў на перавозку багажу (грузабагажу).
  •  Папярэдні прыём багажу.
  •  Уведамленне кліента аб прыбыцці багажу па тэлефоне, почце, тэлеграфе.
  •  Узважванне багажу або грузабагажу.
  •  Захаванне багажу.
  •  Карыстанне багажнымі каляскамі.
  •  Прадастаўленне бірак.
  •  Пагрузка ( разгрузка ) багажу або грузобагажу  на (з)  транспарт кліента.
  •  Дастаўка багажу або  грузобагажу ў (з) багажнага аддзялення.


 4. Іншыя паслугі.

  •  Пражыванне ў пакоях адпачынку.
  •  Паслугі платнай залы чакання.
  •  Даведачна-інфармацыйныя паслугі па тэлефоне.
  •  Даведачна-інфармацыйныя паслугі праз даведачнае бюро і білетныя касы.
  •  Аб’ява па вакзальным радыё.