Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Жлобінскае вагоннае дэпо

Начальнік дэпо
Чайкоўскі Анатоль Мікалаевіч

Намеснiк начальнiка дэпо па рамонце
Лаханскi Сяргей Вячаслававiч

Намеснiк начальнiка дэпо па эксплуатацыi
Iванцоў Аляксандр Вячаслававiч

Намеснiк начальнiка дэпо па iдэалагiчный працы, кадрах i сацыяльных пытаннях
Богдан Петр Iосiфавiч

Галоўны інжынер
Карцаў Сяргей Аляксандравіч

Галоўны бухгалтар
Фiлiпчык Дзмiтрый Федаравiч

Кантактная інфармацыя:
Тэлефон: (+375 2334) 6-22-22
Тэлефон/факс: (+375 2334) 3-19-89
E-mail: vchd8@nod.gomel.by

Прыемная: +375(2334)63063
Эканамiсты: +375(2334)63729, +375(2334)63064
Намеснік начальніка дэпо па рамонтце: +375(2334)62257
Адрас: 247210, Рэспубліка Беларусь, Гомельская вобласць, г. Жлобін, вул. Першамайская, 199

Гісторыя дэпо

Пасля падзелу цягавага рухомага саставу на лакаматыўную і вагонную гаспадарку ў 1936 годзе быў створаны Жлобінскі вагонны ўчастак.
У чэрвені 1941 года, у сувязі з нямецка-фашысцкай акупацыяй, Жлобінскі вагонны ўчастак, у склад якога ўваходзіў вагонарамонтны пункт станцыі Жлобін, спыніў сваю дзейнасць, якую аднавіў пасля вызвалення Гомельскай вобласці ў лістападзе 1943 года.
1 студзеня 1948 года вагонарамонтны пункт станцыі Жлобін быў перанайменаваны ў вагоннае дэпо.

Сучасны этап

Сёння Жлобінскае вагоннае дэпо — гэта сучасная вытворчасць з новымі цэхамі, дасканалым тэхналагічным абсталяваннем, перадавымі тэхналогіямі, якія дазваляюць якасна рамантаваць рухомы састаў.
У дэпо пастаянна ўкараняюцца перадавыя, сучасныя тэхналогіі рамонту вагонаў, асвойваюцца новыя віды рамонту рухомага саставу.

Прадпрыемства ажыццяўляе:

  • дэпоўскі і капітальны рамонт грузавых вагонаў і цялежак;
  • рамонт запасных частак і іх аднаўленне шляхам наплаўкі з наступнай механічнай апрацоўкай;
  • абточку колавых пар, іх прамежкавую рэвізію і дэфектаскапію.

Дэпо мае ліцэнзію Праматамнагляду Рэспублікі Беларусь на права правядзення капітальнага і дэпоўскага рамонту вагонаў-цыстэрн для перавозкі небяспечных грузаў без права рамонту катла.
Прадпрыемства аснашчана ўсім неабходным металаапрацоўчым, зварачным і дыягнастычным абсталяваннем, неабходным для правядзення планавых відаў рамонту грузавых вагонаў.

Сістэма менеджменту якасці
На прадпрыемстве функцыянуе акрэдытаваная Дзяржстандартам лабараторыя неразбуральнага кантролю (далей НК) (атэстат акрэдытацыі № BY/112 02.2.0.2539), якая аснашчана сучаснымі прыборамі НК і мае больш за 30 сертыфікатаў кампетэнтнасці па ўсіх відах НК.
Рамонтная вытворчасць сертыфікавана па сістэме менеджменту якасці ІСО 9001-2009 (сертыфікат адпаведнасці № BY/112 02.01.021 0526).

Палажэнне аб супрацоўніцтве
Жлобінскае вагоннае дэпо з'яўляецца буйным рамонтна-эксплуатацыйным прадпрыемствам Гомельскага аддзялення Беларускай чыгункі, якое спецыялізуецца на тэхнічным абслугоўванні, бягучым, дэпоўскім і капітальным рамонце грузавых вагонаў (паўвагонаў, думпкараў, платформ, цыстэрн без рамонту катла, хопер-цэментавозаў і інш.).
Прадпрыемства аснашчана поўным комплексам сучаснага тэхналагічнага абсталявання, неабходнага для вытворчасці ўсіх відаў рамонту вагонаў і іх вузлоў з узнаўленнем наплаўкай і наступнай механічнай апарцоўкай зношаных дэталей.
На дагаворной аснове дэпо аказвае паслугі чыгуначным прадпрыемствам па рамонце тармазнога абсталявання:

  • паветраразмеркавальнікаў (галоўнай і магістральнай частак),
  • аўтарэжымаў,
  • трыангелей.

Праводзіць рамонт:

  • грузавых цялежак мад. 18-100 (у тым ліку з мадэрнізацыяй па праекту М1698);
  • колавых пар (поўны і звычайны агляд з абточкай паверхні слізгання);
  • літых дэталей цялежкі мад. 18-100 (надрэсорных балак і бакавых рам) метадам наплаўкі з наступнай механічнай апрацоўкай і павелічэннем тэрміну іх службы пасля акустыка-эмісійнага даследавання;
  • аўтасчапных устройств (галоўкі аўтасчэпкі, паглынальнага апарата) з наплаўкай і механічнай апрацоўкай зношаных паверхняў з наступным умацаваннем на ўстаноўцы ВЧГ6-60/044.

Вырабляе элементы кузава: парогі і ніжнія запоры тарцавых дзвярэй, лясныя скобы кузава паўвагона і іншыя запасныя часткі, неабходныя для рамонту паўвагона.
Умовы аплаты і цэны вызначаюцца па дамоўленасці бакоў. Падчас разліку адпускной цаны для ўладальнікаў вагонаў Расійская Федэрацыі прымяняецца стаўка НДС у памеры 0%.
Пры паступленні ў рамонт больш за 100 вагонаў за год магчымы скідкі.
Запрашаем Вас да супрацоўніцтва на ўзаемавыгадных умовах.
Хутка, якасна, па даступных цэнах.
Чакаем Вашых лістоў-заявак з указаннем плануемых відаў рамонтаў і колькасці вагонаў для заключэння дагавораў.